verily after each difficulty, there's a relief - hlovate


hantu punya hlovate.
okey, bukan. bukan aku kata hlovate ni tak baik-jahat-hantu.


mana nak cari penulis yang macam beliau ini?
mana nak cari orang yang dah buat aku baca novel yang sama berturut turut 4 kali dalam masa 5 hari?
mana dia? meh, aku nak jumpa.
Tuhan, darat kan dia dihadapan aku. aku mahu ucap satu sahaja. cuma satu.

terima kasih.


ubah aku jadi yang lebih baik. aku cuba.




dan aku jumpa dengan seorang lagi hamba Allah yang aku rasa beliau... berjaya lembutkan hati aku? boleh lah kata macam tu. dalam novel hlovate, 5 Tahun 5 Bulan. ya, novel yang aku baca 4 kali berturut turut dalam masa 5 hari tu lah. yang aku boleh gelak terguling guling lagi walau dah baca 4 kali berturut turut. macam mana aku tak kata hantu.


ouh hamba Allah yang seorang tu, Dawud Wharnsby Ali.
dengar sekali terus jatuh suka. siap download 39 lagu dia lagi. tapi betul lah aku cakap. lagu dia menenangkan.

nah sikit.







ouh hlovate ni inche ke cik? mungkin patut biarlah rahsia. baru betul hantu. eh?


*senyum*

Comments

Popular posts from this blog

[170]

[74]