[110]

A man who decided to change on the 12th hour dies on the 11th.




aku percaya, setiap orang boleh berubah dengan bersebabkan apa apa saja.
kadang kadang sebab tu boleh jadi sangat lah tak relevan.

dan aku, mula berasa hendak berubah, menjadi sesuatu yang lebih baik, dari pandangan Dia, bersebabkan dengan baca Versus, Hlovate yang buat. time tu memang rasa aku hidup selama ni, aku jadi baik selama ni sebenarnya masih belum cukup baik. itu satu.

kemudian tadi, lepas dah baca separuh Contengan Jalanan, ada satu rasa lagi datang. yang perubahan yang aku buat ni, masih belum cukup. banyak lagi rompong nya. masa tak pernah menunggu manusia. dan kenapa aku, manusia yang nak menunggu saja sampai tiba masa yang tepat untuk aku bergerak? macam mana kalau masa yang tepat kononya pada pandangan aku, itulah masa yang aku tak tersempat?

Comments

Fira hilwa said…
setiap drp kita mmg perlukan perubahan. aku pn bukan org yg baik2 tp berusaha cme kdg2 nafsu tu lbh bsr dr semangat yg kita ada... moga Allah bantu.
tufah. said…
Amin :)

Popular posts from this blog

[170]

[74]