[114]

salam :)


hari ni birthday bapak tapi hari ni yang masak makan tengah hari tadi pun bapak. bukan aku. ngehehehe. bapak masak kari kepala ikan yang memang superb! wahaha bapak kalau masak benda yang dia suka memang lazat aje. kalah mamak. sorry lah bapak, anak perempuan mu yang umur dah nak penghujung belasan ni masih belum tahu nak menggulai ke mengkari ke. kalau tak memang dah masak kan dah untuk bapak tapi rasa nya still tak boleh lawan lah kari bapak. best je tadi makan berdua dengan bapak. lepas tu bapak pun bagitau lah anak dia ni sikit macam mana nak masak kari nak masak gulai lemak. wuhoo! :D


moga bapak panjang umur sempat lah nak tengok anak dia punya anak. hehe. kalau dapat suami macam bapak best jugak ni.


okay. ni lah bapak saya yang osem dan hensem :)



# ouh dah aku tatau kenapa kawan kawan aku macam pelik bila aku panggil bapak aku bapak. apa kah?

Comments

Popular posts from this blog

[170]

[74]