belon terbang

tu dia! entri bertajuk aku yang pertama. ngee~
malam malam nak ke pagi ini, macam biasa lah berjalan jalan dalam maya.
tengah tengah tu boleh pula jumpa gambar ni kat blog contengconteng inche fadhli punya.



terus aku teringat kat Smarties aku! 
dan terus aku pun terasa macam nak terbang pakai belon sekarang untuk cari Smarties.
segala kedai yang aku masuk, aku gigih menyibuk kan diri mencari tapi heh! tak ada nya.
hampa aku. lagi hampa bila tengok gambar kat atas tu. terbayang bayang saja dah.
aku tahu aku dah parah dah ni. boleh pula teringin nak makan Smarties.
macam dah tak ada makanan lain. tahu pula tu nak memilih tak nak M&M tekak aku ni pun.


cukuplah tu.
aku nak pergi mimpi.
terbang guna belon sambil makan Smarties.
dan mana tau kut kut boleh termasuk sekali hadiah misteri 
yang inche tu nak kasi dalam mimpi aku ke, kan?

*senyum*

Comments

kimmie said…
sy pun join contest ni...good luck k
tufah. said…
ouh gud luck jugak :)
tapi, mana nak cari Smarties? haila
3no gr33ny said…
hamba jenjalan sini...igt nk join jgk...
contengconteng said…
Salam. Terima kasih sebab sertai peraduan '10 000 Interpretasi'. Nanti hantarkan butiran berikut ke contengconteng@yahoo.com:-

URL Blog:
Nama Penerima:
Alamat Pos:

Saya akan poskan hadiah penanda buku Kucing the Cat secepat yang mungkin. Terima kasih! =)

-Fadhli Hamdan
www.contengconteng.com

Popular posts from this blog

[170]

[74]